2014. augusztus 11., hétfő

Very sorry

Nagyon sajnálom, hogy kihagytam a tegnapi bejegyzést pedig megígértem, hogy minden napomról írni fogok! De most bepótolom :) Tegnap a barátnőmmel, Anival voltam moziba! :) a Lucy című filmet néztük ami egy lányról szól akinek egy új kék droggal teli csomagot ültetnek a hasába, hogy szállítsa le, de elrabolják és kiszakad a csomag a hasában. Ettől kezdve az agya rohamos fejlődésbe kezd és az átlagos emberrel szemben aki agya csak 10%-át használja, ő a film végére eléri a 100%-ot!  Mindenkinek ajánlom, nagyon jó film! ;) 
Aztán elmentünk a CafeOne nevű helyre iszogatni :) Egy nagyon finom kókuszos koktélt ittam! :) és hoztam nektek egy képet is róla (Pina Colada) 


Aztán még Ani beugrott egy gyors kajáért a mekibe! Szerencsétlenségére kint ültünk le és mire hozzá jutott a szendvicséhez már kezdték pakolni az asztalokat szóval nagyon gyorsan kellett ennie! :D 
Szóval a tegnap nagyon jó kis nap volt! ;)
P.S.: -"We have one life, you don't forget!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése