2014. augusztus 2., szombat

Hirtelen jött vacsora... :)

Azt hittem már ma nem jöhet semmi a nyugis délután után :) De most tévedtem! :D Anya kapot egy SMS-t apa tesójátol, hogy ugorjunk át hozzájuk egy kis szalonna sütögetésre... :) Amikor kipakoltak az asztalra azt hittem hoppon maradok mert én nem szeretem se a szalonnát se a zsíros kenyeret és más nem volt az asztalon csak paradicsom és paprika. Ezért elkesztem rágcsálni egy paprikát, és ekkor jött a felmentősereg egy kolbász személyében! :) Egy kis paprika társaságában jó kis vacsorát fogyasztottam el és utána egy nagyon finom bodzás citromos üdítőt kaptunk! 
Ezért kijelenthetem ez a nap is jó volt, már csak a holnapot kell kibírnom... De ez már egy másik történet! ;)
P.S.: -"We have one life, you don't forget!" 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése