2014. augusztus 3., vasárnap

Today

Nagyon zsúfolt napom volt, de nem csak nekem. Először is reggel rendbe raktam a régi telómat, teljes zene és kép csere! :) Aztán elrendeztem a tesóimat és majdnem időben azaz 11 után pár perccel elindultunk a keresztanyámhoz... Eleinte kicsit unalmas volt bár segítettem egy kicsit a bográcsnál és a terítésnél, igaz csak a poharakat segítettem kihordani de akkor is csináltam valamit! :) Aztán amikor a kapuban kellett várni a mamájékat akkor megrohamoztak a "kicsik" és olyan jó volt, a figyelem központjában lenni! Aztán kosaraztunk kicsit és végül visszatértünk a kapuba... Nemsokára megérkezett az "ünnepelt" és megkapta az ajándékát meg a virágait, koccintottak az egézségére. Majd jött az ebéd és a süti meg a torta... Annyira zavart, hogy még annak elenére is, hogy nem csak mama de anya és Szilvi is kereket töltöttek az idén, ők még sem kaptak semmien figyelmet!!! :( Tudom, hogy anyának ez mekkora csalódás volt de sosem szólt volna senkinek és ez nekem is nagyon rossz érzés volt! Kicsit könnyeztem amikor én is boldog szülinapot kívántam mamának ez viszont nem neki szólt hanem anyának! :'( Tudom, hogy anya ezt sosem fogja elfelejteni, de sajnos ennek már nem tudok mit csinálni, bár anya tűlünk kapot ajándékot, igaz nem azt amit szeretett volna de legalább ajándék! Mástól csak egy SMS-re futotta vagy még arra sem! :'( 
A napnak viszont voltak egy fokkal jobb pillanatai is. Kaptam egy meghívást a megyesegyházi dinnyefesztivál utáni hooligans koncertre! :) De mivel a barátnőm nem ért rá ezért nem fogadtam el a meghívást. Igaz mondták, hogy ne hagyjam ki de nem igazán volt kedven Szilvivel, a barátjával és Nikivel menni, mert nincs semmi közös témánk mostanság szóval minek mentem volna?! :] Ezen kívűl jó pillanat volt még a boroskóla és a jéger is amik oldották a rossz kedvemet! ;)  És nagyjából ennyi volt a mai nap... Még mielőtt elmentünk kicsit tollasoztunk a "kicsikkel" aztán irány haza! 
Nem volt a legjobb napjaim egyike de legalább vége... :) 
P.S.: -"We have one life, you don't forget!" 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése