2014. augusztus 28., csütörtök

Ma először...

Voltam az új kínaiban :) bár csak egy-két percet töltöttem ott nagyon tetszet a hely kínálata... Találtam egy igazán csillogó táskát és egy divatos felsőt! :) bár az árát nem tudom, azonnal megvettem volna mindkettőt! :D 
Amúgy ma voltunk egy utolsó nagy bevásárláson a tesóimnak de 3 boltot kellett végigjárni mire valahol elfogadták az Erzsébet-utalványt amit a gyermekvédelmire kapot! Olyan hülyeség ez ha egyszer adják akkor miért nem beszélik meg a boltokkal, hogy fogadják el ezt is pénz helyet... egyszerű szalvétát nem lehet venni Erzsébet-utalványért :/ 
Egyébként ma voltam a tankönyveimért is és a rendelőt papíron lévő 6 helyet 11 lett :) 
Mára kimaradt a filmezés amit nagyon sajnálok de majd legközelebb! ;) 
P.S.: -"We have one life, you don't forget!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése