2014. augusztus 6., szerda

A hetedik is kész...

A mai nap legfontosabb eseménye az volt, hogy végeztem a hetedik könyvel is amit idén nyáron (pontosabban július eleje óta) kiolvastam! :) Nagyjából egy hónap alatt kiolvastam 7 könyvet... Volt olyan is ami 200 oldalas volt és alíg pár óra alatt kiolvastam!!! :D Ez már tőlem is sok de most nagyon megy ez az olvasás dolog és annyira jár tőle az agyam, hogy jobb mintha nem is tudom milyen buliban lennék. Persze nem akarok bezárkózni és azt sem akarom, hogy valami bajom legyen attól, hogy a könyvek világában jobban érzem magam de olyan jó olvasni és nem gondolni a normális világ bajaira, mert abból van elég és elég lesz szeptembertől szembenézni velük! ;) 
Na de visszatérve a könyvekre ma a Hozzád kötve sorozat második részét, a Melléd láncolva című könyvet olvastam ki. Ezt a sorozatot sokan úgy írták le röviden, hogy az ötven árnyalat-trilógia másolata de első kézből mondhatom, hogy ez nem igaz! Csak annyit mondok, hogy az ötven árnyalat sokkal inkább egy könyv aminek nagyon jó a sztorija de nehezen valósítható meg igazán! Ezzel szemben a crossfire-sorozat maga a valóság mégha kicsit szappanoperásra sikerült alakítani a sok féltékenykedést benne, de a második rész és az a gyilkosság akkár a napi hírekben is benne lehetett volna! 
Szóval akit érdeke el kis dráma és egy komoly valósághű esemény egy "kis" erotikával megfűszerezve annak ajánlom a Crossfire-sorozatot!!! ;)
P.S.: -"We have one life, you don't forget!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése