2014. augusztus 1., péntek

Az első délután

Na eltelt a délután is... *•* Az eleje nyugis volt, az egyik hobbimnak az olvasásnak áldoztam! :D Egy elég érdekes, a Hozzád kötve cím könyvet olvastam és még olvasom is! :) Azt hallottam, hogy ez a könyv ugyan olyan mint az Ötven árnyalat trilógia (amit szintén olvastam már és elmondhatom, hogy hihetetlen volt de erről külön bejegyzést fogok írni mert ez egy nagyon fontos része az eddig olvasot könyveimnek) viszont szerintem abszolút nem olyan. Jó az igaz, hogy van bennük azonos alap de akkor sem egyformák... Aminek én csak örültem!!! :D 
De a délután nem csak a könyvekről hanem a filmekről is szólt. Láttátok már valaha az Eragont? Jó mert én is  csak az elejét de azt már kétszer is.... Olyan zavaró, hogy nem tudom mi a vége, de azért tetszik! :) Nem tudom, hogy ki játssza a főszereplőt viszont nagyon helyes! :}
Ideje lesz rászánom egy kis időt és megnéznem végig ezt a filmet már csak a srác miatt is, hiszen: -"We have one life, you don't forget!" :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése