2016. február 27., szombat

Ani bulija és azt követő nap

Reggel elmentünk cipőt venni majd azt követően összeraktunk az ajándékot Aninak, egy képet és csokit meg cicás ajándéktáskát! Nagyon cuki lett és szerintem tetszett is neki! 😊😋
Aztán jött a nyiltnap... Amiből azt lehetett leszűrni, hogy ha megszerezzük ezt a szakmát akkor nem is szerezhetjük meg az Eötvösben a második szakmát ingyen...
Na de utána vásároltunk ami eléggé vicces lett! 😆
Majd pedig el is kezdtük a bulit... Ittam Fanta bodzát, cidereket, whisky kólát, fütyülőst, vodka összibarackot és pezsgőt... Bár a pontos sorrendre már nem emlékszem! Viszont a torta nagyon finom volt!!! 😋
Aztán voltak vicces jelenetek és kicsit unalmasabb időszakok is majd jött a lelkizős szakasz is!.. Mint a filmekben! 😅
Aztán mikor már csak ketten maradtunk elkezdtünk Anival filmezni és olyan jót nevettünk, hogy az hihetetlen, talán akkor éreztem magam a legjobban! 😊
Az estét pedig egy széken töltöttem ahol kb. óránként felkeltem... 😁 viszont ez is egy élmény volt! 😝
Aztán reggel segítettem kicsit pakolni majd elindultam haza... Kb. másfél óra volt amig hazaértem viszont feltörte a lábamat a cipő és nagyon csúnya hólyagok vannak rajta! 😁
De összeségében jól éreztem magam! 🤗
P.S.: -"What doesn't kill you, that makes you stronger!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése